Inte riktigt hundra.

Vaknade upp med ont i halsen idag. Inte ont-kan inte svälja-ont, utan mer irriterande-måste harkla mig mer än vanligt-ont. Det bränner som. Äger ingen termometer (brukar aldrig ha feber) men det kommer svettattacker utan anledning och jag känner mig minst sagt hängig - inga bra symptom. Försöker bara ignorera detta, har varken tid eller lust att bli sjuk just nu! Har i alla fall varit ledig idag, första dagen av fem fria -igen! Åkte och gymmade lite med Josse i förmiddags, satt därefter ute och avnjöt någon timme i solen på balkongen och nu senast har jag bakat en mintchokladkaka inför söndagen. Har en fullspäckad helg framför mig :)


Nu ska jag snart iväg på träning för att inviga mina nya fotbollskor, en present i förskott från far och mor :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback