Nollnionollnionollnio

Ja, 090909 idag, inte varje dag det är det. Sa till Mattias innan han åkte iväg på träning "Du, har du tänkt på en sak. Det är rätt häftigt. Idag är det 090909." "Mmm..typ lika häfigt som att du fyller år en gång varje år?"
Skit i honom. Häftigt är i alla fall nyheten jag fick om förlovning hemma i Storsandsjön :) Min morbror Janne och hans Annelie har blivit ett - Jannelie som vi kallar dem ;)  STORT grattis till er!

Sitter just nu och ser Malta-Sverige på TV. Zlatan får gärna göra mål några minuter tidigare i dagens match. Helt sjukt vilken match det blev i lördags mot Ungern! Helt rättvist däremot tyckte jag (säkert alla andra svenskar också)! Mattias hade en liten förfest här, vi var 3 svenskar, en schweizare och en finländre. Efter matchen sa han som är finsk "Yeah, Sweden always have the luck..". Hehe.

Idag har jag haft en skön dag. Som vanligt en lång sovmorgon. Bär-smoothie till frukost framför TV:n och Desperate housewives. Fick därefter ett ryck och började städa som ett tok. Iväg och handla lite, sedan inlines till gymmet för ett kortare pass innan middagen. Måste säga att är det något jag har nu som jag saknat tidigare så är det tid! Tid att träna (flera gånger om dagen om jag så vill). Tid att sova. Tid att bara göra vad jag känner för. Tid att skriva en massa skit på bloggen. I förrgår köpte jag även två pennor för att ägna lite tid åt något annat jag tycker är kul. Nämligen att rita! Får se, om jag blir tillräckligt nöjd med någon teckning kanske jag lägger upp den här :)

Nu är det paus i matchen och jag ska baka en blåbärspaj!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Åh blåbärspaj... Bara "lite" avis på er :) Verkar som ni haft sköna dagar sen vi sågs sist. Tråkigt att du missade festen, blev en trevlig tillställning. Särskilt för finnen som var på er förfest ;) Men nästa gång får du oxå följa med! Vi får höras om ni är sugna på fler utflykter, är fler i området som har tid över ;) Kram

Postat av: joli

värsta hemmafru-livet du verkar leva, skönt! du ska inte jobba nåt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback