Tack & bock.

Fick ju förresten ett paket i brevlådan igår! :D Trodde Mattias bara hittade på för att jävlas när han kikade in i brevlådan och sa "Titta, ett paket till Josefine Ekman". Men det var inte på skoj, ett paket adresserat till mig låg det där - avsändare var storebror Kristoffer. Innehållet var precis vad jag hoppades på och gissade att det skulle vara, nämligen en dvd-skiva med Alice dop, samt lite andra snuttar som de filmat under hennes första 5 måndader i livet. Jättetack! Har kollat igenom allt en gång och det lär bli fler. Bra bot att ta fram någon dag om jag känner mig lite deppig, behöver bara se den lilla sötnosen för att le igen :)



Idag har inte varit någon märkvärdig dag. Mega langweilig arbeitstag. Var efter middagen en sväng på IKEA och inhandlade lite födelsedagsfika i Sverige-shopen där. Köpte årets första julmust! :D Dessvärre går det fortfarande trögt med presentköpandet till födelsedagsbarnet. Har lite smått planerat en dag i Bern på lördag. Tänkte bjuda på 3D-bio (aldrig sett förut), middag och eventuellt ishockey. Men naturligtvis ska han få något inslaget också... Bara så svårt det där. Om en person önskar sig två saker. På ett sätt borde man köpa de sakerna då, men samtidigt, hur kul är det?




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback