Packar ihop för flytt.

Fel av mig i förra inlägget. Placeringsmatchen spelades mot Flurkmark - inte Umedalens FF, och vi hamnade på en femteplats efter att tjejerna vunnit med 11-10 på straffar :) Känns lite surt att Mariehems FF tog sig ända till final dock, kunde varit vi... Skulle varit vi!


Igår blev det helt klart med lägenheten, på söndag flyttar jag till Teg alltså. Känns kul, spännande. Har ändå bott här i min lilla etta i 2½ år. Nu får jag ett riktigt kök, ett sovrum, balkong mot söder, massa garderober, alla kanaler osv ;P Allt som jag saknat här. Jag borde med andra ord vara hur glad som helst. Bara det att jag fick lite panik när jag märkte hur mycket pengar jag gjort av med på senaste och hur mycket mer utgifter jag den här månaden jämfört med inkomster. Brukar aldrig gå bra ihop :S Men det löser sig. Tur att man har föräldrar som kan rycka in och hjälpa till när man ställer till det för sig!


Så idag har jag packat hela dagen. Det är svårt, man vet som aldrig vart man ska börja! Fint väder är det idag också. Ska nog ta en paus så småningom i mitt packande och ge mig ut på långpromenad med självaste fröken Powerwalk a.k.a Sofia Sundling :)


Bre kom hem!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: amando

Åh vad spännande med flytt! ;) Vi borde styra nåt snart tycker jag...Alldeles för längesen sist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback