Ynkligaste människan på jorden.

Det är sjukt hur lite halsont och kanske (men bara kanske) någon grad varmare i kroppstemperatur kan få en att känna sig så fruktansvärt ynklig. Jag kom hem runt 18-tiden från jobbet, stapplade in i köket gnällandes "jag mår såå dååligt...åh jag är så sjuuuuk". Erlend svarade bara: Ja men gå och lägg dig daa Joffa!

Så det var precis vad jag gjorde. Två doftljus, en filtallrik och några avsnitt One three hill - total sjuksäng. Bad dock Linda köpa hem lite glass för ett tag sedan när hon gick för att handla öl (japp, fest på G) men hon glömde. GLÖMDE. Har precis gråtit ett par, tre tårar över det och framför allt också till Brooke & Julians wedding. Så rörande vackert!

Nu tror jag det blir en kort dusch innan jag lägger mig på riktigt. Orkar egentligen inte gå alla de 25 steg som det säkert tar att gå till toan, men borsta tänderna må man ju i alla fall göra. Imorgon mååå jag vara kry! Jobb 9-15 och sedan någon slags personalfest Jernia/Match. Det är Espen, butikschefen på Jernia som styrt upp och jag & Samantha ska med. Blir utepils på någon uteservering i någon del av stan direkt efter jobbet. Vore ju gött om förkylningen gett med sig då och om det dessutom blir det finväder jag hört ryktas om!

Imorgon spelar även mitt älskade, saknade Umedalen seriepremiär hemma mot Burträsk. Jag tror på finlir och fullständigt mangel från hemmalaget, blir utan tvekan 3 poäng. Åh. Trivs bra som bara den i Oschlo, men fyfan vad jag hade velat vara där, med på plan och bara KÖTTA. Taggen ikväll hade varit på topp!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Rätt inställning lilla vän! Vila upp dig för det kan du behöva! Hörs! / pa

Postat av: linn

krya på dig! :)

Postat av: annsoh

Hej! :) Vad händer idag då :)? Kram söt du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback