Woho!

Sitter som vanligt med uppspärrade ögon, i sängen, framför skärmen. Fast i bloggläsande, bloggskrivande och en facebook-chat som det tydligen finns liv i dygnet runt. Jag känner mig pigg. Hur då, kan man undra efter en arbetsdag på cirka 15 timmar (med resa till & från jobb inräknat)? Kanske är jag sådär övertrött? Kanske är det de där 10-talet kaffekoppar som fortfarande verkar inom mig? Ja, antingen det eller så känner jag av något slags rus över morgondagen som komma skall. Onsdagen den 1:a juni har vi imorgon. Ba det är ju helt sjukt. Sommaren är här!

Morgondagens schema ser ut som följer:

Uppstigning relativt tidigt. Tvätt, städ. Packning av grejer att ta hem, ta med, jag vet inte?
Powerwalk? Gym. Dusch.
Kanske något socialt kort häng med Erlend som åker hem till Hamar imorgon och ska jobba där över sommaren. Kanske får man inte se mycket mer av den grabben!
HEMRESA! Kl. 15 går flyget från Gardermoen som ska ta mig till Arlanda och sedan vidare till Umeå. Woho!
Väl i Umeå tror jag det blir ett matstopp på mitt saknade Sibylla, innan det är dags för fotbollsträning med bästa lirarna i stan. Blir en "superlätt" träning enligt coach Johan, eftersom brudarna har match på torsdag. Jag tror att denna superlätta träning kan vara alldeles tillräckligt för en otränad Ekman. Jag kommer utan tvekan vara både den mest laddade och förmodligen sämsta spelaren på plan under morgondagens träning. Men fyfan vad kul det ska bli röra en boll igen! :)

Har helledigt från jobb nu i exakt en vecka. Njutningen börjar NU. Godnatt! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Å, ha så skoj i Ume! Om det ska bli samma väder där som i södra Sverige har du lyckats tajma in en kanonhelg att vara hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback