Uteliv.




Påväg in i dimman..

Blev en lång kväll och natt som jag kan summerna med både plus & minus.

+

Roliga och trevliga människor.
Friday´s. Bra uteställe med bra musik och bra drag!
Bra beslut. (Som att exempelvis inte göra av med en spänn på hela natten)
Oväntade beslut. (Som att exempelvis dra på efterfest kl.04:00 med ett gäng helt okända människor som dessutom inte kände varandra).
Sovmorgon hela dagen idag!

-
Man U förlust.
Otrevliga och oönskade människor!
Trängseln inne på Friday´s och särskilt på dansgolvet som till slut blev helt outhärdlig. Kanske var jag för nykter?
SKITVÄDER.


Morsdag var det idag också, något jag uppmärksammade alldeles för lite och dåligt i år! Min mor, som är den enda och BÄSTA jag har förtjänar verkligen att firas och höra hur bra hon är en dag som denna. Får ta igen det när vi ses om några dagar! Nu är det nämligen bara 2 dagar och 3 arbetspass kvar...Sen: Home sweet home! Glädjer mig. Gleder meg. Freut mich seeehr! Puss!




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Oj flyttar du hem sen? Eller bara hem på besök?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback