Mot helgen.

Haha, sitter här endast iklädd morgonrocken. SÅ GOTT SOM färdigjobbad för i veckan och både nytränad och nyduschad. Både jag och Linda har haft en liten spakväll här hemma och tagit tag i den där stubben på benen som fått växa lite längre än vanligt. Det, med mera, med mera.. Det jag vill komma fram till är att jag också smörjt in hela kroppen med "Dove Summer Glow" i förhoppningen om att få fram lite färg..gärna brun färg - inte morotsorange. (GE OSS SOL SNART TACK). Var sjukt länge sedan jag använde denna, men under gymnasiet kan jag säga att både jag och Linda hade vår Dove-period. Var det då den nyss hade kommit kanske? När jag satte mig här vid datorn sedan, tog jag ett djupt andetag och sa: "Åhh, dove. jag har nästan saknat den här lukten". Linda går förbi lite senare: "Mmmm...Dove. Påminner om två år tillbaka på något sätt."
Bränd bulle är vad vi kommit fram till att det luktar. Gott eller ej?

Har en härlig känsla i kroppen när vi nu går mot den här helgen!
Kommer att se ut ungefär som följer:
"Sovmorgon"  imorgon till cikus 08:00 (ja, imorse vaknade jag av mig själv kl 05:18, hela 12 minuter före väckaren).
Träning & frukost!
Jobb 12:15-18:15 på Match (vilket känns mest bara kul)
SEN: Champions League final!! GO MAN U! (Förhoppningsvis blir det guld och stor fest etterpå)

SÖNDAG: FRI; LEDIG! UNDERBART.
Spenderas? JA, precis som jag på söndag känner för det! Just nu känner jag för att se Baksmällan 2 på bio någon gång under kvällen. Vi får se.

Ett par bilder från förra lördagen då jag gick ut och åt med Mattias och My som var i Oslo på en trevlig weekend :)
Vi åt på People´s och det var både väldigt gott och väldigt trevligt!


Det är en söt tös han hittat sig, Mattias! :)


Mmm...maat! :)
Nu släcker vi och sover!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha jorå, Dove Glow känner man ju igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback