Försovning.

Skitstart på denna tisdag. Försov mig rett og slett. Faktiskt för första gången sedan jag kom hit, men ändå! Några av er kanske vet att det är bland det värsta jag vet. Huvvaligen. Har kommit sent på jobb en gång tidigare, men då hade jag bara tagit lite fel på tiden. Idag har jag inte ens något minne av att NÅGON av mina två väckarklockor ringt. Trött? Dog när telefonen ringde och inte väckarklockaren.. Det bästa av allt var att vi har en ny butikschef, som ska vikariera för vår ordinarie. Idag var första dagen som jag skulle jobba med henne - och ja, det var såklart hon som fick ringa och väcka mig. Bra att säga "HELVETE" som första ord till nya chefen? Guldstjärna i kanten till Josefine Ekman på en gång :S Var dock sjukt snabb iväg sedan. 06:30 skulle jag börjat, 06:39 ringde hon - 07:02 stämplade jag in. Haha, har dock säkerligen haft snyggare dagar på jobbet. Blev en snabbsminkning utan spegel på trikken (spårvagnen). Whatever.

Var ju ute och åt med jobbet igår kväll. Mycket trevligt! Vi satt ute på på Oliwia´s stora uteservering och njöt av infravärmen, sällskapet och jättegod mat ända fram till stängning. Jag drack 2 koppar kaffe runt 22-tiden, vilket förmodligen var största orsaken till försovningen..somnade sent i natt och sen gick det ju som det gick! No more coffee.


Stötte på mannen till höger på bilden ovan igår - twice :D Kanske den mest kände norrman jag vet, näst efter Ole-Gunnar Solskjaer (och möjligtvis kungaparet). Haha. Han hade verkligen blivit gammal och grå.

Nu ska jag lägga mig och sova så jag förhoppningsvis inte gör om samma tabbe imorgon. Dubbelpass imorgon också, sen var den intensiva delen av veckan bortgjord. Godnatt! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Men GUD - OLE!! Blir helt starstruck, fan vad stort att hänga med Ole liksom.



Och ja, verkligen hemskt att försova sig. Men låter som att du var rätt snabb ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback