Alice 2 år!

Lagom drygt att komma på klockan elva på kvällen att man har en tvätt i maskinen färdig att hängas upp. Blir inte mindre drygt sedan när man inser att man bl.a. slängt in sängkläderna i denna tvättmaskin och måste, ja - inte bara hänga tvätt utan dessutom renbädda sängen, innan man kan gå och lägga sig. 

Rätt skönt nu däremot att ligga i en nybäddad säng, var nästan värt mödan. Passade på att tömma rummet på snorpapper och andra äcklig-heter också, så nu är det fräscht och fritt från förkylningsbaciller - inkl. mig själv :) Ja, nära på i alla fall!

Var trevligt att få träffa Linda och hennes nya bekantskaper ikväll. Vi kom fram till att vi inte sett varandra sedan i lördagskväll, då vi sågs som snabbast i hallen lite vid sidan av grabbarnas förfest. Lite sjukt kan tyckas. Men så går det väl när vi båda jobbar mer än heltid och när den ena av oss dessutom har hittat något utav ett andra hem att bo i. Nu vet jag minsann vart jag har henne både dag & nattetid. ;) Hähä. Bara ett par minuter härifrån faktiskt! Verkar vara bra grabb(ar) hon hittat :) Nej sa jag för mycket nu? Knip Joffa, kniiip. Vi lagade i alla fall ihop världens bästa köttfärssås och bara åt och hade det trevligt. Kändes som det var första gången på länge som jag åt VARM mat, inte bra eller? Bra kväll kort & gott.

Idag fyllde även Alice Ekman, faster Joffas och allas vår sötaste tös 2 år! HURRA HURRA HURRA! Jag fick gratta henne lite kort över skype efter jobbet, men lovar att göra det mer ordentligt när jag kommer hem i juni. Vi ses snaaaart! :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback