Hej du underbara, sköna, sega, tråkiga, härliga, trötta - lediga dag.

Så var äntligen den där lediga dagen här, efter 26 avverkade arbetspass på raken (ja, jag måste bara nämna det igen). Så här långt spenderar jag dagen på både bästa och sämsta sätt. Eftersom lite solsken tydligen var för mycket begärt så hade jag ingen brådska upp ur sängen imorse direkt. Tog mig upp kring 14-tiden och vandrade iväg några meter till den lya vi hade förfest i igår (där Lindas arbetskamrater bor). Stannade till på Narvesen och köpte en stor chockladdryck på vägen, kanske den allra bästa när det kommer till bakisdrycker. Snackade och skrattade åt dåliga skämt med Linda & Anton, ägnade någon timme åt att fundera ut vad man skulle göra av dagen, spelade lite FIFA - och nu är jag tillbaka där dagen började - i sängen. Kan inte påstå att jag fångar dagen!

Nu snart blir det promenad och lite hemmagym. Eller så blir det inte det.. Känner mig totalt förslappad!

Vad som är någorlunda säkert är att vi ska ses lite senare på en sportbar här i närheten för att heja fram Sverige till ett VM-guld i hockey. Gick ju hyfsat bra igår också, även om det inte höll riktigt hela vägen för Saade, kul! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback