Härliga, soliga morgon!

Älskar när man vaknar och känner sig utvilad före väckaren :) Har nästan inte alls ont i halsen idag - trots att jag andats med munnen hela natten. Förkylningen har nämligen nått fas 3: snuvan. Det är inte den mest smärtsamma biten av förkylningen, men ack så drygt det är. Är även inne och snusar på fas 4: hostan, så snart, väldigt snart borde jag nå fas 5: tillfrisknandet! Strålande väder idag - blir shorts :) Tänkte stiga upp nu, fixa utseendet någorlunda och sedan ta mig ut en sväng i det fina vädret. Har två vykort som ska postas, en nässpray som ska köpas och sen tänkte jag storshoppa lite billig frukt någonstans.

Jobb 12:15-20:15 på MATCH idag, kom och köp!!


Welcome to Grorud..

Lilla köpcentret där jag jobbar :)


Ha en härlig måndag allesammans!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback