Besvikelsen.

Åh, så härligt. Jag "försov" mig till kvart i tio. Hinner till jobbet ändå, får bara lägga lite annat åt sidan, som träning, städning osv. Blogga hinner jag givetvis! :P

Vi hade en trevlig kväll igår på O'reilly's. Sen att Sverige skulle kollapsa totalt sista minutrarna var ju både pinsamt OCH tråkigt och vi fick lämna puben då den erövrades av en massa firande, ful(l)a finnar.





Nu ska jag snabbt som blixten göra mig klar för jobb! Jobb 12-20, sen har jag 1-1½ dygn framför mig som jag inte alls vet hur det kommer se ut. Jag har inga förväntningar, men tror det kommer bli syykt. Imorgon är det den 17:e maj, stor fest ikväll, stor fest imorgon HELA dagen. Kameran hänger med! Vi kommer inleda morgondagen med BIT-fest som börjar kl. 10. Champange, jordgubbar & smörgåstårta - blir lite som dagen man tog studenten. Peppen kommer nog inte riktigt att vara densamma men. Nu måste jag sätta sprätt! Haa de.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Å, kul att vara med om ett äkta 17 maj-firande! Känns lite mäktigare än att "fira" 6 juni i Sverige.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback