Baksidan av kollektivet.

Låg precis och tänkte sova, är hopplöst trött..men insåg rätt snart att det är hopplöst att somna här också! Grabbarna grus har förfest här i lägenheten (ja, med all rätt med tanke på min och Lindas stökiga tillställning förra lördagen), men det är inte så kul när man ligger här, fortfarande febrig (!) och bara vill dö. Just nu är det allsång till Björn Rosenströms "Pojkarna som busar" på högsta volym..jättefint :P

Blev inte mycket till personalfest för mig idag! Förkylningen gav icket med sig. Gav istället upp en kvart för tidigt på jobbet och drog raka vägen hem till sängen. Där hade jag nog kunnat ligga kvar hela kvällen om det inte varit för att pengarna på mobilen tog slut! Haha. Så fick pallra mig upp och ut en sväng ändå, trots allt kanonväder ute :) Blev en öl i parken med Samantha och hennes kamrater och sedan en kaffe + glass i en annan park med Sanna, före detta BIT-brud. Trevlig kväll!

Nu hoppas jag att gänget (hör att vi har svenska tjejer här också!) drar ut på krogen så småningom så det blir tyst och sovvänligt i lägenheten. Fan vad torr jag känner mig alltså! Men jobb 11-20 eller liknande väntar imorgon, jag behöver sömn!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback