1:a maj.

Klockan är nu 00:17 och återställningen är fortfarande...inte ens i närheten av total! Ville bara skjuta mig själv första timmarna på jobbet. Man är inte klokare alltså. Vet inte exakt mellan vilka vinglas jag tappade förståndet fullständigt igår och slutade tänka på att jag faktiskt skulle på jobb redan kl 12. Urdumt!

Pratade som snabbast med mamma och pappa på skype tidigare ikväll och mamma framförde rätt tydligt att jag börjat skriva lite väl mycket om festande här på bloggen. "Ni gör väl annat där i Oslo?" Hm, ja. JOBBAR JÄVEL gör jag i och för sig också. Men det finns inte så mycket att skriva om det? Eller? Imorgon kväll utlovar jag ett helt inlägg om Match Grorud - butiken där jag jobbar. Promise :)

Annars så insåg vi faktiskt ikväll (jag & L) när vi var ute och promenerade att vi måste börja se oss runt lite mer här i Oslo. Jag menar, vi har varit här i snart två månader och vi har knappt sett slottet. Måste ju finnas en del sevärdheter här som överallt annars. Ikke sant? :) Men i ärlighetens namn så blir det mest jobb, hinner inte med så mycket mer. Såg över mina scheman idag och första nästa lediga dag ser ut att bli den 15:e. Sedan den 17:e. DÅ blir det verkligen fest!

Nu ska jag sova och vakna upp välmåendes och med ett smil på läpparna :) Jobbar 12-20 på MATCH och tänkte faktiskt försöka få tummen ur och skaffa mig det där gymkortet jag pratat om ett tag nu på förmiddagen. Oj vad det ska gymmas!

Hoppas alla haft trevliga valborgsfiranden där hemma :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: SaraP

Så fick jag också höra Joffa när jag var i Kanada, att folk upplevde att jag festade mycket! Men som sagt vad ska man skriva om jobbet? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback