:)

Får bli bildbomb i slutet av veckan då jag använt kameran färdigt och dessutom fått alla bilder från Sophias kamera. Mycket från fasnacht-firandet! Tills dess tänkte jag att jag kunde lägga upp några jag tagit med mobilen :)

Första bilden här är tagen på min promenad in mot Solothurn igår där jag skulle träffa Alexandra. Precis lika fint som jag minns det :) Dumt nog tog jag ingen bild på mig och självaste Alexandra sedan, men vi hade en bra eftermiddag tillsammans.



Åkte ikväll för att kolla på mitt gamla lag, FC Kirchberg. Förhoppningen var ju att jag själv skulle få spela, men matchen var så pass seriös att jag hade behövt min licens för att få vara med. Men åkte dit för att kika i alla fall och säga hallo zäme! Var lite nervös för att ge mig ut på autobahn igen med Elin och Michaels nya bil. Men allt gick bra och jag hittade fortfarande dit :) Var superkul att träffa alla igen! Det första de frågade var: Kannst du noch deutsch? Ja, men tänk för att det kunde jag! Lyckades få fram en riktigt bra tyska, inte alls sämre än förra året. Så det kändes kul att kunna konversera med dem också :P

Tjejerna förlorade dessvärre, men jag tycker ändå att de spelade helt okej. Fick mig en lagbild också innan jag åkte hem :) Haha, jag hade fått låna en supervarm pälsmössa av Therese för att överleva kvällen. Är väl i princip den och halsduken som syns av mig! Tip top!




Vill också lägga upp en bild på byx-fyndet jag gjorde på Vero Moda inne i Bern idag. Har varit ute efter liknande ett tag, så kunde inte låta bli när jag hittade dessa idag för halva priset. Jättefin färg och superhärlig kvalitet. Blir nog nya favoritbyxan!



Nu är det minsann trötta ögon här, inte så konstigt kanske med tanke på att vi steg upp kvart över fyra imorse/i natt efter bara några få timmar sömn. Så imorgon blir det sovmorgon till att börja med, sen var jag sugen på att träna litegrann. Vi får se vad det blir! Uppskattar bara ledigheten just nu, det behöver inte bli så mycket mer.

Godnatt nu :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

så jävla snygga bralls! :)

Postat av: Juepue

Tjena babe! Du verkar ha det underbart nere i vårt älskade Schweiz. Snacka avis tjej här hemma i Umeå! Supersnygga brallor också! Vilket fynd! Tur att Schweizarna inte har någon smak så de fanns kvar!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback