Skräckfilm.

Har precis sett skräckfilm här i kollektivet, "The last exorcism". Var inte vidare hemsk om du frågar mig! Dessvärre lyckades mina kära roomisar pakta ihop sig om ett sätt att skrämma livet ur mig när jag sedan gick på toa för att göra kväll. Det är sjukt, men visst är det nästan skönt ibland att få skrika till sådär riktigt ordentligt? När man av ren reflex - rakt ur hjärtat, klämmer ur sig världens vrål, både högre och gällare än du någonsin trodde var möjligt. Jag tycker det!

Nu vill jag somna fortare än fortast. Haft problem med det senaste dagarna. Trots att jag är dödstrött vill det sig bara inte. Vet inte om det är att jag har för mycket tankar i huvudet som snurrar...

Jag har förresten hört norrmän ha en hetsig diskussion i dag. Svårt att tro det, jag vet, men det går nästan att låta arg på norska. Ja, nästan.

Nattinatt nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback