Gaaah.

Helt ärligt så har detta varit en av de värre dagarna i mitt liv. Okej, vi har haft lite kul också, skrattat en hel del. Men flytt-packa och städa är fan inte kul. Framförallt så är vi INTE klara. Och här sitter vi nu, helt energilösa och smutsiga mitt i röran. Och bäst av allt - jag måste göra i princip samma sak igen med mitt eget lilla bohag på lördag förmiddag.

Tanken är i alla fall att vi ska hinna styra upp det här och ändå hinna få oss några timmar sömn innan flyttlasset går imorgon förmiddag! :)

Jag färgade förresten mina ögonbryn idag, för första gången någonsin (Linda fick färg över). Blev ju sjukt bra!



Vad har vi gett oss in på?




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback