Fredag!

2 timmar sömn igår eftermiddag och tio timmar i natt gjorde susen - känner mig som en helt ny människa idag! Fick ett kinderägg av Sivert till frukosten imorse också, kjempefin överraskning.

Nu är jag klar och (faktiskt ganska) nöjd med de personliga brev jag planerat att skriva till idag. Önskar att jag kunde få ett jobb här och nu så den där oroliga känslan i magen kunde försvinna. Ska börja göra mig i ordning nu, sen blir det till biblioteket och skriva ut lite papper. Fanns visst bara färg (alla utom svart) i skrivaren här.
Sen blir ut och ragga jobb! Killarna sa dock att fredag var en riktigt dålig dag att söka jobb på här eftersom de flesta cheferna redan tagit helg. Men försöka bör vi annars dör vi! Ikväll vet jag inte vad det blir? Kanske filmkväll bara. Vi har pratat/skämtat om att se "Fucking Åmål". Varför? Jo, när vi anlände hit för två dagar sedan och berättade att vi kom från Umeå, sa de: Jaaa, men er det ikke den filmen "Fucking Umeå"? Ha Ha.
Trevlig fredag på er alla! Snöar för övrigt här i Oslo idag, två tummar ner på den.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback