Förkylningen är ett faktum.

Hals, huvud och näsa - inte hundra. Men är ungefär såhär jag känt mig en vecka nu, kanske lite sämre. Får gärna gå över nu eller bryta ut ordentligt! Tack!

Bjuder på två halvfina bilder (jag är en dålig fotograf). En av dem från mitt ytterst simpelt inredda - men mycket mysiga rum (vet att gardinen är skrynklig och ser för jävlig ut mamma, men det är bara provisoriskt). Samt en bild som nästan, men verkligen bara nästan, visar vilket skinande o fint badrum vi har. Like it a lot!



Lär dyka upp fler bilder från lägenheten och även på våra kära rumskamrater framöver. Nu tänkte jag sova och vakna upp PIGG. Viktig dag att vara pigg på imorgon känner jag.

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

WOW du jobbar snabbt på min begäran med bilder ;) Och WOW 2 till badrummt, glänser ju :D Mer bilder vill vi se, bitte! Du verkar må bra, gör mig glad. Tror detta äventyr kommer göra mkt! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback