Flyttdagen är kommen.

Idag är det sista dagen i Umeå & sverige över huvudtaget! Insåg dock häromdagen att jag faktiskt ska hem igen om endast tre veckor då mamma ska ha sitt 50-årskalas, så kommer absolut inte kännas som jag åker för alltid när tåget rullar ikväll.

Ligger under täcket i soffan hos Josse där jag spenderat natten. Har blivit några olika sovplatser senaste två veckorna, både i Schweiz och här hemma :P Varje kväll nåt nytt, haha! Tur man har vänner som är gästvänliga :)

Både Josse & Emma är lediga idag, så vi tre tänkte hänga. Emma tänkte faktiskt komma hit med lunch till oss, tacopaj - vilken lyx! :) Sedan har Josse klipptid kl. 14.. Jag var sugen på att färga mitt hår, men det är visst bara jag som tycker att det behövs. Får se. Måste i alla fall gå lite ärenden på stan!


Nu har jag varit "ledig" i över två veckor, känns helt sjukt. Blivit lite förslappad senaste veckan också i och med en förkylning. Nu mår jag dock bättre och känner verkligen hur det börjar krypa i hela kroppen. Vill träna, träna, träna!
Kanske hinner vi med det idag? Först lite frukost nu :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback