Vardagen

Idag är det första dagen sedan gud-vet-när som jag jobbar förmiddag på BIT och har eftermiddagen fri. Förmiddag på BIT brukar nämligen oftast innebära eftermiddag på Match, dvs. dubbelpass. Skönt! Har i och för sig ett personalmöte jag måste pallra mig till senare ikväll, men innan dess tänkte jag ägna mina lediga timmar åt träning. Träning, träning, träning. Nytt gymkort ska införskaffas, jag klarar mig helt enkelt inte utan ett sådant.

För att prata lite jobb så känns det som jag kommit in i vardagen här i Oslo igen nu efter några halvtunga dagar förra veckan. Har den här veckan fått agera pizza-bagare på BIT, vilket är kul! Perfekt att vara med i den galna kafferuschen mellan 6-9, för att sedan köra igång och baka calzone för allt man är värd :P Tiden går sjukt fort :) På Match hade vi en del att göra igår då det ska vara marknadsdagar på centret nu från torsdag till söndag. Butiken skulle pyntas och det skulle ordnas med diverse erbjudanden. Hoppas på mycket folk i helgen, blir kul!

Tänkte att jag kunde bjussa på några bilder från veckan hemifrån innan jag drar iväg på träning :) De kommer från mobilen, så de är inte de bästa men. Bättre än inga!

Första kvällen, i gamla lägenheten tillsammans med värsta partybrudarna och radarparet, Emma och Linn :)


Från Janne och Annelies bröllop :)


Från en trevlig kväll tillsammans med fina vänner!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback