Seriöst?

Kollade precis vädret på yr.no. Långtidsvarseln bjuder inte på en endaste sol. Regn och cirka 14-16 grader varendaste dag. Den här helgen, hela nästa vecka, och över nästa helg. MIDSOMMARHELGEN. Kan ju fort ändras men, ändå. Hoppet!

Känns ändå härligt med fredag imorgon. Ska gå och lägga mig nu ögona böj, jobb 06-14 imorgon. Skönt om man har energi kvar när man går av arbetspasset till att göra något värt. Imorgon kväll har jag hört att Veronica Maggio m.fl ska uppträda på ett festligt område här i stan, helt gratis inträde och allt! Lär nog vara mycket folk på plats oavsett väder, får se om jag blir en av dem! :)

Konditionen börjar TA SIG. Provade trycka på gasen i några uppförsbackar idag och jag varken dog eller spydde. HOPPET! :)

Linda åker för övrigt hem till Umeå imorgon för en weekend med bl.a Täfteåfestivalen som höjdpunkt. Så håll i hatten Umeå, BigA is coming home! Hon håller på att packa lite nu och jag kan säga att det går inte bra.

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Jamen det är ju det jag säger: sen vi flyttade hem har det typ regnat hela tiden :) Inte hela tiden, men i alla fall varannan dag eller så. Helt sjukt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback