Tapp


Ringde just hem och skällde lite på pappa för att han råkat ringa och väcka mig kl. 07:50 imorse. "Tack själv för att du ringde oss tio i två i natt, sa han". Oops.

Vilken härlig dag annars! Har duschat ur den höga dos med hårprodukter jag hade kvar i håret sedan gårdagen, städat ihop förfesten och ätit frukost. Solen skiner! Ska snart göra mig klar och börja åka mot Vindeln. Första stoppet där blir hos mormor, där jag tänkte bjuda in mig själv på en fika. :)

Sedan vidare hem till SSS, ser fram emot mamma & pappas goda mat!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Alltså jag dör typ igen och igen över hur snyggt håret blev! Jag måste nästan komma förbi Sibylla någon dag och se det på riktigt.



För övrigt, från en träningssjäl till en annan. Jag ramlade idag. På stepbrädan. Inte bara en, utan två gånger. Alltså HUR lyckas man? Jag tappade all kontroll över mina fötter, haha. Jag saknar steppassen på usm, de på träna är inte riktigt lika bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback