Pilutta dig.

Madicken på 4:an. Fantastiskt! Man vill ju bara bli barn igen :)

Vaknade upp med en superhärlig känsla imorse - IDAG ÄR JAG LEDIG :) Har den fortfarande! Det enda dåliga med den är att jag faktiskt inte är ledig idag, jobb väntar ju 15-22.

Är bara inomhus och myser såhär på förmiddagen. Tycker lite synd om mig själv också. Vill bli frisk N & U. Hostan blev kanske 4 gånger värre efter tisdagens första fyspass med fotbollen, så nu finns det tydligen inget annat än att vila sig i form. Fruktansvärt tråkigt.

Sitter och googlar frisyrer också, som så många gånger förr. Börjar bli dags för att göra det ordentligt känner jag :) Men hur? Är ärligt sugen på kort. Kortare än jag någonsin haft. Saknar att ha en rolig och riktig frisyr som går att styla lite hur som helst. Samtidigt sitter jag också här i mitt axellånga hår och saknar mitt långa. Båda kanske är fint. Men skulle jag välja det korta är vägen tillbaka till det långa en bra bit att gå. Vågar jag?



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Klart du vågar! Som du sa i förra inlägget, du är starkare än vad du tror :) Och håret växer ut igen! Gör det du känner för, går ju göra en "lång/kort" frisyr i ett :) Ta ett steg i taget, precis som i livet... Man ska inte skynda på något utan låta saker och ting få ta sin tid. Och som du nu börjar märkar, så ger det med sig eftersom :) Kram på dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback