Ovanligt bra onsdag.

Rätt underbart att jobba öppning ändå när man sovit bra natten innan. Redan klockan 13 hade jag slitit och gjort mitt på jobbet för idag, så har sedan dess kunnat ha en härligt lång och ledig eftermiddag/kväll. Tiden har till stor del spenderats med stans gladaste Linn. Blev träning på USM, semla och surr på Mekka, och en sista sväng på rean på stan.

Därefter bjöd jag Linn, Emma och Josse på middag, och nu har jag precis kommit hem från bio med samma sällskap (eller ja, minus Linn som redan hade sett filmen). JÄTTEMYS! :)

Vi såg Love & other drugs. Jake Gyllenhall, helt magiskt snygg och charmig i denna film. Bjöd på det mesta! Kanonbra helt enkelt.



Natten nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback