Nytt år, nya möjligheter.

Ursäkta frånvaron. Försöker fortfarande återhämta mig från de senaste veckornas högtider och fester och framförallt också ifrån den ihärdiga förkylning som hängt med mig ända sedan dagarna före jul. Samtidigt är vardagen här igen i samma höga, härliga tempo. Jag hänger nästan inte med. Jag bara kör, bara är, bara mår. Skrattar, ler och hostar om vartannat.  Mår psykiskt sett, förvånansvärt bra såhär en vecka in på 2011. Det är otroligt hur saker och ting kan förändras, över en dag – på några veckor.  Jag är starkare än jag trodde.

 

Min plan för våren som innan jul kändes så självklar, så bra, kanske inte är den bästa ändå? Känner ingen stress och ingen press, men nu sitter jag här igen och funderar. Fantiserar. Väger fördelar mot nackdelar. Känner efter vad jag vill och funderar lite till. Tänker, ja men varför inte?


Jag är minst sagt nyfiken på detta 2011. Kan bli precis hur som helst.


Några bilder från nyårsfirandet!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback