Hallå?

Alltså vad är det med vädret? Är det inte svinkallt så blåser det och snöar så man inte vill gå ut. Bättre vinterväder tack, annars tar jag mitt pick & pack och drar. Skojar inte.

Härligt med söndag förmiddag, även om den inte riktigt blev som jag tänkt mig. Hade planerat att ta sovmorgon tills typ nu - så gött fick jag såklart inte ha det. Halv nio ringer Emma från jobbet och det visar sig rätt snart att jag fått med mig en nyckel hem igår som behövs för både det ena och det andra för att öppna stället. Så var bara att pallra mig upp och dit - återigen tur ändå att man har nära till jobbet :)

Spenderade sedan en timme på byllan (som om jag inte vore där mycket nog?). Drack kaffe, surrade med Emma...och kollade mycket och länge i en frisyrtidning! Imorgon har jag nämligen bokat tid för både klipp & färg hos Julia på Clip. Jag längtar ihjäl mig, är riktigt peppad och förväntansfull. Samtidigt är jag både nervös och lite osäker. Känns verkligen som att jag bestämt mig, hoppas bara att resultatet blir bra. Ingen vet, men jag litar på Jullan! :)

Fotbollsträning snart. Vila och mat på det. Sedan match mot Dalen Svart i Sunday League kl 18. Kanske, kanske att man hinner ta sig till Gammliahallen och se första perioden mellan City-Dalen dessförrinnan, men då blir det att skippa vår egen uppvärmning :P Riktigt surt att matcherna skulle krocka. :(

Däremot fantastiskt att jag hinner hem sedan och bänka mig framför TV:n till kl.20 då Solsidan har säsongspremiär. Känns som halva Sverige har längtat, sååå bra!












Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback