Frillan




Ja, nu var håret klippt och klart. Kortare än jag någonsin haft det! Var sjukt nervös innan, kunde knappt somna i söndags. Men jag är glad att jag vågade, trivs riktigt bra med min nya look såhär långt :) Särskilt färgen tycker jag är klockren! Hittills har kommentarerna bara varit positiva också, vilket såklart gör mig glad. Bland annat så har jag fått höra att jag ser mycket äldre ut, så ja, nu ser jag kanske ut att vara 21 ;P

Finns säkert flera som tycker jag ser fördjävlig ut också (pappa?) men de får faktiskt gärna hålla käft. Vet ändå att det förr eller senare kommer att komma en vacker dag då jag tänker: vafan klippte jag av mig allt hår för?

Jättekul med förändring hur som helst! :)

Idag är det tisdag. Jobb 10-17. Träning 18-20. Det var det.
Tveksam hur frisyren kommer göra sig i den fantastiskt fula sibylla-kepsen... Blir nog ingen hit!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Alltså faktiskt helt galet snyggt blev det! Modigt värre! Jag har sagt åt alla att stoppa mig ifall jag skulle få för mig att klippa kort igen för jag ångrar mig alltid en vecka senare och så tar det 5 år innan det växt ut igen.. Men du ska inte ångra dig, det passar dig finfint! Fasen vad snygga ögonbryn du har för övrigt.

Postat av: Johanna

Det ser skitcoolt ut och HERREGUD vad modigt. Jag vågar inte ens klippa lugg..haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback