Fredagspepp...

Har spenderat dagen på Tvärålunds skola. Religion första timmen, idrott x 2 på det (olika klasser) och avslutningsvis lite engelska. Var skridskor som gällde på idrotten, tror ingen var lika nöjd över det som jag :) Så otroligt skönt med lite mildare väder. Och sol! Behövs lite för att kropp & själ ska bli gladare.

Dock känns det nu som att jag ska däcka när som helst, kidsen är söta, men de tar också verkligen knäcken på en. Men väldigt snart måste jag plocka fram de sista krafterna jag har och bege mig till den härliga fredagsträningen. Känns som att jag kommer vara grym idag...

Vet inte vad det blir ikväll sedan, dusch och isäng känns det som just nu, men vi får se. Var sugen på att kika lite matcher i ersboda-cupen på Nolia, men vet inte om jag känner någon fler som är det?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback