Finally, sista januari.

Har inte den här månaden varit hur lång som helst? Jag tycker det. Men nu är den äntligen slut och imorgon går vi in på februari månad. Har på känn att februari kommer gå desto fortare! Blir en intensiv månad på många sätt. :) Kommer till störst del bara rulla vidare med jobb, träningar och lite sociala aktiviteter, men har också MYCKET att planera och ordna inför mars månad. För i mars månad, då kan/kommer det hända grejer!

Roliga speciella dagar att se fram emot i februari månad:

Farmors 80-årsdag.
Mammas 50-årsdag!
Inomhus-cup på Nolia :)
Alla hjärtans dag - Vem går på dejt med mig?
Fettisdagen - Har redan tjuvstartat och skulle kunna ha fettisdag varje dag men, ändå.

Glömt något?

Nu har jag precis käkat vårrullar och ska snart ge mig iväg till jobbet - 8:e arbetsdagen på raken..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

i´m all yours om du vill ha mig 14 feb ;)

Postat av: Joffa

Du ligger bra till Linn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback