yes

Tillbaka i stan och framför datorn efter en snabbvisit till Storsandsjön. Sa hej, åt, fick paltkoma och blev dödstrött på samma gång. Lämnade av lite julsaker och annat och hämtade upp några resväskor. Sen var det hej-då igen. Typ. Tacksamt att vara mina föräldrar ibland!

Idag har jag försökt checka av lite saker på listan. Även funderat på att ta tag i det viktigaste som återstår - jobbsöket. Känns som det är där stressen ligger, även om jag är nästan säker på att det kommer ordna sig.

Sitter och planerar veckan i Schweiz för fullt också, om sex dagar är jag där :O Precis lyckats få i igång mitt schweiziska simkort till mobilen också, fantastiskt bra gjort av mig att spara det :) Kommer göra resan både enklare och billigare för mig o mina vänner! Tänkte göra ett inlägg lite senare där jag berättar om planerna för veckan :)

Känner att det börjar bli läge för en paus från datorn nu.. USM istället! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

En fråga. VAD är palt egentligen? Jag ser framför mig ett grått potatismos, oklart varför. Snälla förklara för en icke-norrlänning, känner mig oallmänbildad när jag inte förstår :)

Postat av: Anonym

Haha! Grått potatismos lät äckligt. men du är inte helt ute och cyklar! En annan göteborgare har frågat mig en gång tidigare om det var som fisk. :P Det är som kroppkakor, om du vet vad det är? fast man gör det med rå potatis. Äh, googla istället vet jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback