Vilken helg

Ja, fan vilken helg :)

Så var det redan söndagkväll och snart bara en vecka kvar tills jag ska vara ihop-packad och på resande fot. På väg mot nya äventyr! Ja, herregud. Mår lite illa när jag sneglar på att-göra-listan här bredvid mig. Den här veckan blir TEMPO.

Men i helgen har jag släppt listan och alla måsten och bara spenderat en massa tid med mina underbart fina vänner.

I fredags efter träningen fick jag finbesök av gamla gymnasiegänget. Rebekka var hemma från Sundsvall, så det var bara Linda som fattades och Spice girls hade varit komplett. Det blev semlor, lösviktsgodis och skvaller om det senaste som var och en hade att berätta.

Igår kväll blev det utgång med några tjejer från laget, och som vanligt/som väntat blev det all in för de flesta av oss. Röjigt och roligt från början till slut :) Tränare Johan kan inte ha varit nöjd efter dagens träning.. ;)

Själv känner jag mig rätt matt nu efter att ha jobbat större delen av dagen. Märker att jag inte sett Wallander-filmen som går på 4:an just nu (trodde man sett alla flera gånger om), så tror att det blir att slötitta lite på den och sedan göra en tidig kväll. Sjukt peppad på att vakna upp pigg och glad gå och ta igen alla helgens förlorade träningstimmar innan jobbet :)





Jag testade rött läppstift igår, något jag alltid varit skeptisk emot. Flipp eller flopp?



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn rydelius

jag ger ditt röda läppstift +++++ !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback