Tur!

Vann precis 50 spänn på triss, bannemig första gången som jag får vinsten x2 - bra dag!

Har varit sjukt effektiv idag, gjort en hel massa saker på min lediga eftermiddag :) Det kommer också att krävas lite effektivitet från min sida om jag ska hinna med allt i planeringen de närmaste veckorna. Att-göra-listan fortsätter att växa trots att jag ideligen försöker bocka av sak för sak. Har händelserika veckor framför mig.

Nu ska ni får höra, det här är planen:

Ja, vart ska jag börja?

Om vi tar det ifrån där vi är nu så är det idag alltså den 17:e februari. Jobbar VARJE dag från och med nu, fram till och med söndagen den 27:e februari. Det blir min sista dag på sibban på obestämd tid! Måndag kväll (28/2) åker jag till Stockholm för att sedan åka vidare till Schweiz den 1:a mars på en veckas semester. Ska bli såå skönt och sååå kul :)

Tisdagen den 8:e mars landar jag åter i Stockholm där jag stannar till hos Linda. Tänkte ägna några dagar där åt att utforska och "lära mig" Stockholm, inte helt hemma där :P Kommer även att hjälpa till att packa ihop hennes grejor i lådor, för om allt går enligt planerna så flyttar vi hem henne från Stockholm på fredagen den 11:e. Japp, hon har sagt upp sig o allt!

Helgen sedan kommer att spenderas i Umeå (och SSS)..för att säga hej och sen hejdå.
För ja, på söndagen sedan - eller möjligtvis på måndagen, så tar nämligen vi vårt pick och pack och flyttar till OSLO. :D

Japp. Så ser det alltså ut.
Några frågor? :P

Finns såklart - som alltid - både plus och minus med det här. Vi har velat mycket fram och tillbaka innan vi till slut bestämde oss för det här. Ska bli så otroligt kul, samtidigt som det såklart känns trist att lämna familj och vänner här igen. Känns också piss att lämna fotbollen och bästa laget, kanske rent av blir min sista träning imorgon.

Aja, berättar mer imorgon och dagen efter det. Eller när jag känner för det och har tid. Ska bland annat lägga upp någon bild från den superfräscha lägenheten vi ska bo i :) Nu ska jag snart gå och hyra en film med min kära roomie som ska ha ett extra plus idag för tacogratängen hon gjorde till middag!

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Spännande planer! Hoppas ni får skoj i Olso!



Och snart ses vi ju här i Bern med, jätteroligt att du kommer ner igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback