Sockerdricka i näsan.

Äsch, jag orkar inte med den där utmaningen. Verkade kul till en början men..man kan väl ändra sig. :P

Har precis landat i soffan efter dagen. Inleddes med frukost/lunch med Mattias. Första gången vi som vi sågs sedan i julas. Det känns ungefär lika sjukt att det var SÅ länge sedan som att kalla honom för mitt ex. Tiden går för fort! Vi tyckte i alla fall att det var på tiden att ses, och jag måste säga att det var riktigt kul att träffas.

Därefter har det jobbats. Det bästa som hände där var att Johanna Lind dök upp mitt i alltihop. (Hon är för er som inte vet en gammal klasskompis som numera är bosatt i Åre). Hon tajmade besöket lagom till min lilla matrast, så vi fick sätta oss ner och surra ett tag tillsammans. :)

Någon som vet förresten vad det beror på när nästippen domnar bort?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback