Sjuk?

Lasagnen blev lyckad! Tyckte även Algot som diskade allt åt mig ;)

Känner mig ärligt halvkrasslig alltså. Ont i huvudet och frusen, hela tiden. SKIT. Förkylning på G eller kanske bara resefeber? Blir att hoppa isäng snart så man får sig sina timmar! Imorgon är det ju fredag och då väntar som vanligt...morgonyoga kl:8! ;) Fattar inte hur jag orkar..men jag tycker det är skönt. Sen ska jag och Johanna utnyttja restaurangchansen lite och ta en stor city-frukost tillsammans. Gött!

Vad mer imorgon?

Klipptid kl. 12 :)
LÖNING.
Sista stängningen på byllan!

Känner att det varit snålt med bilder på slutet, så varför inte avsluta med ett par bilder på mig och morgondagens frukostdejt, Johanna. Ganska snygga, ganska onyktra och ganska intresserade av varandra på en tågperrong någonstans i Zürich förra året.


Puss på daj!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: linn

kom in och hälsa på mig idag!!! :)

Postat av: Sophia

Ingen sjukling här inte, kom igen o tryck bort dessa känslor! Tror det är resefeber ;) Yogan kommer göra susen, är ju USM vi pratar om ;P Ska bli underbart att ha dig här, inte många dagar kvar! Kom på det, du behöver inte ta med handduk o sånt, det har jag. Då har du mer plats för andra saker ;) Har några önskemål om plats finns... :) KRAM! Och krya på dig, ska hålla tummarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback