Pustar ut.

Puuuh, så var jag äntligen på väg. Det var minsann i sista sekunden som jag hann få väskan packad och mina andra saker ut ur rummet och garderoberna på Riddaregatan. Har blivit en sån sjuk tidsoptimist på senare tid. Valde av någon anledning att klämma in ett sista bodypump pass idag på USM, och när jag senare satte mig på banken runt 15-tiden o insåg att jag hade ca 40 personer före mig i kön (!) så hade jag fortfarande inte börjat packa! Men vill man så går det, och jag gruvar mig faktiskt mer för att göra sista packningen som ska med till Oslo sedan.

Nu är jag i alla fall på väg och nu kan jag äntligen andas ut. För första gången på länge bara känna lugnet och njuta av lite ledighet. Tja, går inte att göra så mycket annat när man sitter ensam på Arlanda. :P Det här är första gången som jag väljer att spendera natten här. En liten miss i planeringen eller vad man ska säga. Tror jag ska sätta mig ner och testa mina nya nagellack som jag fick med mig i väskan. Man vill ju vara fin när man kommer fram imorgon, även om det inte är som när jag gjorde samma resa ner för ganska precis två år sedan - hann med ett x-antal sminkningar mellan flygen då! :P 

Apropå det så är det klart att det är med lite blandade känslor som jag gör den här resan. För två år sedan åkte jag ner till Schweiz för hälsa på honom som senare också fick mig att flytta dit. Nu åker jag utan honom, och det är klart att det känns.

Nagellack blir det nu, nästa projekt blir att hitta en lämplig sovplats.

Tror det blir en bra natt! Godnatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback