Mamma 50 år



HIPP HIPP HURRA!! Ja, idag är jag hemma för att fira min älskade mamma på 50-årsdagen. 50 år alltså. Hon ser verkligen inte en dag äldre ut! Jag och pappa var uppe med tuppen imorse för att bjuda födelsedagsbarnet på både skönsång och fika.

Sedan dess har det blivit lite egen morgonyoga och ännu mer frukost. Vet inte vad jag ska göra nu? Tror det mesta av födelsedagsfikat är bakat och klart - återstår egentligen bara att vänta in gästerna. Bror m. familj & mormor kommer om ett par timmar och ikväll kommer även hennes syskon m.fl för att gratulera och umgås.

Riktigt soligt och fint ute, hade varit härligt med en långpromenad nu om det inte varit -27...

Ikväll drar även intersportcupen igång på Nolia! Vi (Umedalen) möter Hörnsjö och Spöland/Vännäs ikväll, men jag missar som sagt de matcherna eftersom jag valt att spendera dagen & kvällen här. Hoppas och tror ändå på två vinster!!
Imorgon däremot hoppas jag få vara med och kriga när vi möter först Sandviks SK (10:55) och sedan Mariehems FF (18:30). Kom och HEJA vetja!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Tur du snart kommer ner till värmen då ;) Är väl sådär 10 grader ute nu o strålande sol.. Tänkte bara du ville veta :P Hälsa din mamma så mycket med ett stort grattis o lycka till i helgen! Kram kram

Postat av: Malin

Nu är du utmanad att haka på!



http://malinjohansson.blogg.se/2011/february/utmanad.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback