En skymt av vårt blivande hem! (om inget oväntat sker)

Sa ju tidigare att jag skulle lägga upp några bilder på lägenheten i Oslo där vi mest troligt kommer att bo. Nu lyckades jag bara spara ner en bild, så antar att det får komma fler när vi väl flyttat in! Men håll med om att den ser rätt fräsch ut? :)



Kommer bli en rolig vår!

Sitter och håller bli galen just nu över att jag tappat snabbheten när jag ska skriva sms. Har gjort mig av med mina långa, fina gelénaglar nu - och nu kan jag inte skriva längre! Blir bara fel hela tiden. Känns ju mer logiskt att det skulle blivit enklare nu men..haha, ja det är stora problem man har :P

Nu blir det godnatt.
Jobbar öppning imorgon och därefter bär det av hemåt för paltmiddag med familjen. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Men GUD vilken lägenhet!! Ser ju helt fantastiskt ut.

Postat av: malin

Men wow, vilken fräsch lägenhet! Usch vad avis jag blev nu. Så himla roligt för er, kommer ju bli grymt! Har ni planerat hur länge ni blir borta? :)

Postat av: Jecka

Då kommer du ha nära till mig!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback