Dan före födelsedan.

Ännu en härlig ledig dag. Det har på något sätt känts som världens längsta dag - och då menar jag bara positivt. Var i och för sig uppe redan vid halv nio. Tog en powerwalk. Sedan har jag bakat tårta, städat, lirat fotboll med Erlend, solat i parken med Linda och sprungit/gymmat med mig själv. Vädret har inte varit lika stekande hett idag, vilket jag känner kanske var lika bra för mig och min rödbrända kropp. Sjukt hur mycket man uppskattar ledig tid, när man haft lite av det under en period. :)



Bakade tårta på förmiddagen alltså. Fiin va? God var den också! Födelsedag imorgon, 22 år gammal blir jag då. Jisses vad tiden går. Bjöd in hela "familjen" + Petter på födelsedagsfika ikväll redan, imorgon kommer det nämligen inte finnas mycket tid över till något firande. Jobbar 6-14 på BIT + 15:15-20-15 på MATCH = 13 timmar. Kommer lämna lägenheten vid 05:30 på morgonen och komma hem igen runt 21. På sin höjd blir det en tårtbit till då i soffan framför lite champions league-fotboll :) Känner dock ingen sorg över det, ska bli kul att jobba igen.

Hoppas alla haft en bra påsk!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

STORT grattis vännen på denna speciella dag som är din födelsedag! Stor puss på kinden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback