Snabb update

Åh, var skönt att vakna upp med Gunvald (katten) som kudde imorse :) Hade gärna fått sova lite längre bara!

Men upp och iväg till frissan var det som gällde. Klippte mig hos Viktoria på Kerstinsalongen i Vindeln, min frisör från förr. Blev bra! Kommer bild på resultatet så småningom, men har inte tid just nu. Blev i alla fall fortsatt kortklippt, med snedlugg och undercut både på sidorna och där bak. RIKTIGT kort på sidorna nu! Men det är bara bra med tanke på att det växer som ogräs. Blekte upp slingorna i luggen ganska rejält också. Har på känn att en viss fröken kommer bli mer sugen än någonsin på helblont till sommaren!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig klar för avfärd mot Umää. Har hjälpt mamma att hacka grönsaker och vika servetter inför festen imorgon, tror och hoppas att det kommer bli riktigt lyckat. Vill att hon ska få en fantastisk kväll, bästa mamma!

Blir ingen fest ikväll däremot. Middag och bowling med ett gäng supergoa tjejer duger gott det med! :D Trevlig fredag alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback