Pirr.

Betydligt bättre dag på jobbet idag! Inget kaos, ingen dödslängtan och inga lindrigare olyckor såsom oplanerade kallduschar. För första gången så kände jag mig till och med pigg när jag kom hem. Blev på med löparskorna, lättklätt på resten av kroppen och ut på en härlig joggingtur. Möttes nämligen av världens värme, solstrålar och en lagom brunbränd och fräknig Linda när jag stegade ut ur byporten kring sjutiden. Seriöst sommar! Ville bara slänga av mig skinnjackan och på med bikinin. BER till gud att prognosen på yr.no håller i sig så jag får pressa på söndag och måndag då jag är ledig :D

Nu ska jag så snart som möjligt försöka ta mig i säng. Viktig dag imorgon! Ska alltså öppna på Match alldeles själv. Jobba hela dagen själv och stänga själv. Harregud. Efter endast 3 timmar upplärning? Känns inte som jag kan ha hunnit lära mig allt redan direkt :P Men det ska nog gå bra. Man är väl flink. Jobbar en svensk kille också på Jernia som ligger mitt emot. De har tydligen samma kassasystem som oss, så ifall jag behöver hjälp kan jag bara hojta på honom. Ser fram emot dagen.

Jobbar till 15:15, sedan tar jag helg efter att ha jobbat 13 svettiga dagar på raken. Behöver jag säga vad det blir imorgon kväll? :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lindo the sambo

Glömde säga lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback