Parkhäng

Eftersom jag inte vet när jag kan njuta av en helt ledig dag nästa gång så har jag passat på att göra det ordenligt idag! :)



Att ligga på en filt i gräset och få varma solstrålar i ansiktet och på en vintervit mage kan verkligen kännas helt underbart.

Har surrat bort hela kvällen på ett fik tillsammans med Madde som åker hem till Sverige (Umeå-Vindeln-Åmsele) på onsdag och blir där över påsken. Mycket trevligt! Vandrade runt 20-tiden (påväg till dejten med Madde) förbi samma park där vi ägnat eftermiddagen. Det var då fortfarande varmt och ljust ute - och parken var fortfarande fylld av folk! Vissa spelade kubb, andra drack öl eller kaffe och de allra flesta hade det bara allmänt skönt och trevligt. Gör mig glad.

Nu ska jag lägga mig och ta några djupa 8 timmar. Ser fram emot att gå tillbaka till jobbet imorgon! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback