it´s a new day, have it your way.

VÄRME ute idag. Efter en lite längre sovmorgon än planerat snörade jag och Linda på oss löparskorna, tog brillorna i handen och gav oss ut på powerwalk. Vi gick en bra bit och utforskade lite nya områden. Var nere vid hamnen - där åtminstone jag inte strosat ännu - såg världens största kryssningsfartyg. HUR bygger man ett sådant undrar jag? Vart håller man till? Fattar inte. Var mycket vackert där nere vid vattnet. Såg somrigt ut!

När vi skulle försöka gena till Nordea (dit Linda skulle) fick vi plötsligt syn på en man som körde upp en kanyl i röven - jag tittade ner och upptäckte massvis med tomma kanyler runt om mig på marken. Ingen vacker syn (!) och vi insåg direkt att vi hamnat lite fel. Sprang sedan på en Åhléns-butik, något vi inte trodde fanns här - lycka :) Provade också ut ett par nya löparskor på intersport och köpte billig frukt i en turre-affär.

Blev en lång powerwalk med andra ord! Nu har jag fått i mig lite frukost och ska göra lite nytta. Söka skola tänkte jag :) Sen ska vi bara gå ut och landa i nån park och njuta av solen. Bilder från helgen kommer ikväll när det mörknat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback