Hur tragiskt.

Jag kommer hem i helgen och inte en endaste människa jag känner verkar ha lust att gå ut på fredag? :/ Jag blir lite ledsen.

Hoppas på att få träffa mina vänner ändå, även om det blir under andra/lugnare omständigheter.

Känner ibland att jag saknar den där personen. Den där som man kan dela allt med och som man VET ALLTID finns där, i vått och i torrt.. Någon att vara "du & jag mot världen" med. Japp.

Tror på en bra morgondag.Blir en dag fylld av arbete, hemlisar och slutligen lite nöjen. Wish me luck!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Din roomis Lindiiii

menar du en pojkvän eller?...

Postat av: J

Typ ja Lindiii i rummet bredvid. Men annars är du ju en het kandidat där Hoie o jag hoppas det är ömsesidigt. Godnatt!

Postat av: Jue

Joffa babe! Jag vill träffa dig och gå ut med dig!!!! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback