1:april

Om 26 dagar fyller jag 22! :D

1:a april idag. Tror inte att jag blivit utsatt för något april-skämt ännu. Jag och Linda har själv suttit och försökt smida ihop lite lurendrejerier, men det är inte så lätt alltså. Krävs lite fantasi och påhittighet. Haha, minns såväl när Mattias hade ställt om ALLA klockor i lägenheten förra året. Jag skrattar åt det nu, men då höll jag verkligen på att bryta ihop. Haha. Var såklart det som var meningen just då också :P Ja, ni som känner för det kan läsa mitt inlägg från 1:a april förra året.

Ikväll har också filmen Umeå 4-ever bio-premiär här i Oslo. DET om något trodde vi var ett skämt när vi först hörde det! Hade aldrig hört om den filmen innan vi flyttade hit. Nu verkar den inte handla så överdrivet mycket om Umeå, då den i själva verket har spelats in i Värmland, men känns ju som vi borde gå och se den ändå.

Men det får nog bli en annan dag. Ikväll blir det ut! :)

Idag ska vi försöka vara lite duktiga. Jag har fått en massa intressanta platsannonser att se över.. Linda håller på att styra upp sin blogg (som nog kommer att offentliggöras idag ;)) och sen blir det ut och löpa jävel igen.

Trevlig fredag så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback