Det går bra nu!


Yeey! Det blev vinst för Dalen igår igen. Femte raka segern, vilket också innebär att de fortsätter ligga i toppen av tabellen. Jag älskar fan att se Mattias spela innebandy :)

Nu är det måndag och ny vecka. Inledde den med ett kort, men ack så härligt pass på USM. Cirka 20 minuter på crosstrainern och en halvtimme i gymmet på det. Nu har jag precis ätit en tallrik havregrynsgröt med mammas plockade blåbär, mumma. Har en rätt skön vecka framför mig. Tackade ja till ett fast schema på Sibylla, vilket gör att jag kan planera lite bättre. Så i veckan blir det fyra dagars jobb och sedan ser jag fram emot en lång ledig familjehelg ute i Storsandsjön. :)

Sen tycker jag att alla ska gå in här och lyssna på min arbetskamrat Jennie och hennes kompis låt som de skrivit och skickat in som bidrag till årets melodifestival. De ligger just nu på plats 118 eller något av 300 och måste ta sig upp till plats 100 idag för att gå vidare till nästa omröstning. Så snälla snälla snälla, gå in och släng iväg ett sms för min begåvade vän!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Gillar att det går bra nu o att du börjat blogga igen :) Gör det så mycket lättare att följa vad som händer där hemma i era liv... Kommer snart hem, då ses vi. Längtar verkligen, behöver hem just nu. Hoppas du mår bra så hörs vi o ses snart! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback