Nu har jag julat till det ordentligt.

Den här dagen har bara susat förbi. Skulle alltså träffa min släkting Malin på fina fiket uppe på Ålidhem vid tiotiden imorse. Min plan var som sagt att promenera dit - kan säga att jag promenerade dit och en bra bit till. Pinsamt vad vilsen jag är där uppe. Men hittade till slut till Ålidhems centrum (ja, hur dålig är jag?) och vi hade en himla trevlig stund. Vi pratade om massor (kunde ingen av oss komma ihåg när vi senast sågs) och under tiden hann jag både hälla i mig ett par koppar kaffe och äta årets första lussekatt! :)

Därefter gick jag RAKA vägen hem. Begav mig (med bilen den här gången) upp mot Jysk och Rusta för att inhandla mera julpynt. Har fått det riktigt mysigt och julfint här nu, hoppas Lisa uppskattar mitt arbete när hon så småningom kommer tillbaka från Skellefteå.

Nu har jag precis vinkat av ett gäng tjejer som njutit av både julkänslan och en massa gott tillsammans med mig i mitt vardagsrum ikväll. Tanken var ju att jag och Malin skulle umgås på tu man hand ikväll, men man säger väl inte nej när sex härliga brudar till vill vara med?! :) Tjejsnack, julmust, choklad och mjuk pepparkaka. Bra kväll.

Nu måste jag ta mig i säng om jag ska orka upp och jobba kl. 06. Efter jobbet blir det nog hem och powernapa lite ändå, känner återigen utav diverse förkylningssymptom som gärna inte får utvecklas till något värre. Vägrar bli sjuk! Efter vilan ska jag ner på stan och fixa lite ärenden inför torsdagen. Jag hoppas, hoppas att jag ska ha tur och få min vilja igenom.  I så fall tror jag resultatet av torsdagen kan bli riktigt bra.

Nattinatt nu då!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Vill se bilder! :) Kommer komma på min blogg framöver, mitt "enorma" julpynt här nere.. ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback