Tänk om man hade en OFF-knapp.

Stress, stress, stress.. Sov som väntat sjukt lite i natt, så hade en rätt dryg förmiddag på jobbet. Blev stan direkt efter jobbet och har sprungit runt där som ett tok hela eftermiddagen för att fixa grejor. NU äntligen har jag landat i soffan och har nu en timme på mig att ta den där efterlängtade powernapen. Tänk om man bara kunde trycka på OFF och så sov man? Vissa människor har ju i och för sig den talangen att kunna slappna av och somna rätt fort. Så mycket som snurrar i mitt huvud är jag glad ifall jag hinner slumra till en kvart.

Strax efter fem kommer Linn hit. Vi ska då följas till Emma på Umedalen där det ska ätas pizza (i hope?) och spelas sällskapspel! Emma kanske är den mest generösa tjejen jag känner, du går aldrig därifrån hungrig :) Tyvärr måste jag lämna sällskapet vid 20-tiden för att åka till vår träning på Nolia. Min hals känns dock inget vidare idag, så får se om det blir så mycket aktivitet för mig. Dit ska jag i alla fall :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback