Min lediga dag.

Jag har idag:
-sovit ut.
-städat lägenheten.
-gymmat.
-handlat.

Och, umgåtts en hel kväll med Malin!



Vi har bara legat i soffan hos henne på Ersboda och tittat på tjejprogram hela kvällen. Först amerikanska Biggest Looser (kanske inget tjejprogram men) och sedan Top Model 14, följt av Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami är ju faktiskt riktigt rolig att kolla på! Annars har vi bara surrat om det ena och det andra. Om det är något vi har gemensamt jag och Malin så är det vår otålighet vad gäller hårfärg och frisyrer. Jag gillar verkligen min hårfärg nu (även om jag sa exakt samma sak om min förra för typ tre veckor sedan - bara några dagar innan jag fick för mig att färga det). Tror faktiskt att jag sällan varit så nära min naturliga hårfärg som jag är nu. Malin vill bli blond IGEN nu, men tänker också imorgon gå och pröva lite peruker eftersom hon tror att hon kommer drabbas av en sjukdom senare i livet som gör att hon tappar allt hår. Hoppas inte men! :P

Nu ska jag försöka ta mig i säng så jag inte vänder på dygnet allt för mycket. Fast två dagar till har jag framför mig med möjlighet till härliga sovmorgnar :)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback